Tandarts Hooftman, W.F.J.

Tandarts

Er zijn 11 waarderingen Waarderen

Waardering over Hooftman, W.F.J., Tandartsenpraktijk Praktijk voor Tandheelkunde en Acupunctuur - Lisse op 30 december 2016

1 ste kerstdag viel na het tanden stoken mijn kroon eruit. Mijn eigen tandarts had vakantie, Hooftman had spreekuur voor mensen met klachten een paar dagen na de Kerst. Ik er heen, maar kon niet geholpen worden want ik kwam uit een andere regio, en dan konden zij een boete krijgen als ze mij hielpen, ook al betaal ik contant want tandarts kosten betaal ik altijd al zelf. Na 3 keer soebatten begreep ik dat ik niet geholpen werd, een andere tandarts de andere dag gezocht, zette de kroon in 5 á 6 min op zijn plek voor 28 euro. Hij zei dat hij het volstrekt belachelijk vond dat ze mij bij Hooftman niet even hielpen en dat er totaal geen sprake is van boetes voor het helpen van mensen buiten de regio. Assistente van Hooftman waardeloze service en een volslagen ongeloofwaardig verhaal. Nooit zal ik meer bij jullie aankloppen, voor mij verdienen jullie de koude douche. Waardeloos!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hooftman, W.F.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.