Waardering over Irmak, B., Tandartsenpraktijk Karel Tandartsen - Rotterdam op 15 maart 2019

Ik ben zeer blij dat ik de overstap heb gemaakt naar een andere tandarts en ik moet zeggen: Geen spijt van gehad. Ik was 3 jaar niet naar de tandarts geweest en liep een erge zenuwpijn op in mijn kies. Mevr Irmak heeft adequaat gehandeld en mij gerust gesteld dat ze me van de pijn zou verhelpen en dat nog tijdens mijn zwangerschap! Ik ben superblij! Ze legt alles goed uit en bovenal voel ik me gerustgesteld als ik op de stoel zit! Ik kan eindelijk weer drinken zonder rietje

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Karel Tandartsen - Rotterdam

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw waardering. Erg fijn om te horen dat tandarts Irmak u gerust heeft kunnen stellen. Vooral tijdens een zwangerschap is het belangrijk om een tandartsbezoekje niet over te slaan. Als je zwanger bent, verandert je hele hormoonhuishouding. In de mond kan dit tot gevolg hebben dat je onder andere meer last hebt van bloedend tandvlees bijvoorbeeld. Met vriendelijke groet, Team Karel Tandartsen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Irmak, B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.