Waardering over Jacobs, G.J.A., Tandartsenpraktijk Tandartsen Centrum Hattem - Hattem op 14 juni 2011

2.3

Tijdens een zondag moest ik voor een gebroken kies naar de waarnemend tandarts, in dit geval de heer Jacobs. Wat een primitieve organisatie! Inkijk van de overburen, wachttijd anderhalf uur, contante betaling verplicht, verzekeringspas moest 2 keer overgeschreven worden, hoorbaar geschreeuw vanuit de behandelkamer van andere patiënten, wachtkamer zat overvol zodat mensen geen zitplaats hadden. Op de vraag of ik nu weer kon eten e.d. was het antwoord dat ik dat zelf maar uit moest zoeken. Op de vraag wat een kroon was werd mij verteld dat mijn eigen tandarts mij dat maar moet vertellen. Geen aanradertje dus! * Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jacobs, G.J.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.