Waardering over Jensma, H.A., Tandartsenpraktijk Tandheelkundig Centrum Altman - Den Haag op 27 mei 2011

Tandarts Jensma heeft bij mij een kroon geplaats. waar ik nu een aantal maanden zeer tevreden mee rondloop alsof het mijn eigen tand is. Over zijn behandeling en het voortraject ben ik zeer te spreken. Tijdens de behandeling gaat hij heel rustig en beheerst te werk en beschrijft zijn handelingen in detail. Dit wekt vertrouwen. Ik heb mij geen moment onrustig gevoeld tijdens de behandeling. Tandarts Jensma streeft overduidelijk naar het beste resultaat wat mij een goed gevoel geeft. Hij is zeer doorzichting over het traject en de kosten. Ik vind het prettig te weten waar ik aan toe ben. Tandarts Jensma heeft mijn gehele gebit geannaliseerd en een lange termijn planning gemaakt. Dit geeft mij het gevoel in goede handen te zijn. Zijn doel is zo lang mogelijk natuurlijke tanden te behouden en pas in te grijpen als het echt noodzakelijk is. Ik kan Tandarts Jensma zeer aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jensma, H.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.