Waardering over Jong-Gosselink, R.A.M. de, Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk de Jong-Gosselink - Zaandam op 7 november 2012

9.2

Bij pijn of andere klachten heb je heel snel een afspraak, ze is ook goed telefonisch bereikbaar. De ontvangst is vriendelijk en persoonlijk. Ik ben altijd heel bang geweest bij mijn vorige tandarts, maar zij heeft heel veel geduld, en onze afspraak over te stoppen wanneer het aangegeven word, word ook nageleefd. Zij luistert goed naar wat je wil. Ze geeft een betroouwbaar advies. Ze is niet opdringerig. Ze is een mensenmens! De sfeer onderling is gezellig. Er word niet moeilijk gedaan over een verdoving. Mijn gevoel bij deze tandarts is goed, en het resultaat na behandeling ziet er goed uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jong-Gosselink, R.A.M. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.