Waardering over Joosten, D.E.J.R., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Joosten - Den Burg (Texel) op 24 februari 2014

9.8

Toen ik een aantal jaren geleden met een zeer slecht gebit voor het eerst de praktijk binnen kwam, heeft tandarts Joosten mijn gebit zeer kundig weer op orde gebracht. Voor zover dit mogelijk was en rekening houdend met mijn situatie. Het is nog steeds niet mijn hobby om in die stoel te gaan zitten maar ik heb nu het vertrouwen dat het goed komt. Hierdoor ben ik bijna mijn nare ervaringen uit het verleden door een andere tandarts vergeten. Ik kan deze praktijk iedereen aanbevelen, ook als je bang bent zal je hier goed worden opgevangen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Joosten, D.E.J.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.