Waardering over Jorna, C.C.M., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Jorna - Deventer op 19 december 2016

8.7

Bij het maken van een afspraak voor een onzichtbare beugel viel me gelijk op dat er een zeer korte wachttijd is. Bij een andere plaatselijke orthodontist duurde het 1,5 maand voor mijn eerste intake!Professionele apparatuur en in 3D zichtbaar hoe je gebit eruit komt te zien. Prettig personeel dat je goed helpt met de soms vreemde standen van je mond.Vervolgafspraak gemaakt voor het behandelplan. De flexibiliteit om iets later terecht te kunnen op dezelfde dag was geen probleem. Uniek!Duidelijke uitleg wat orthodontie voor mij betekend. Welke keuzes ik kan maken, zeer professioneel en persoonlijk geholpen.Binnen 3 weken van intake tot mijn eerste aligners. Top!

Reactie van/namens Jorna, C.C.M.

Ontzettend bedankt voor deze mooie complimenten. Als behandelaar is het ook enorm fijn werken met Invisalign. De orthodontische behandeling is heel inzichtelijk en goed en voorspelbaar te plannen met de geavanceerde software. Door onze iTerro-scanner gaat het razendsnel, waardoor ik al heel snel met de digitale voorstelling aan de gang kon. Dat enthousiasme hebben we ook bij jou overgebracht, merk ik. Van mijn praktijkbezoekers krijg ik alleen maar positieve geluiden. Dat is heerlijk. Het comfort is goed en er zijn vrijwel geen ongemakken of pijn. Zonder dat de omgeving het door heeft worden de tanden op de goeie plek gezet voor een mooie glimlach. We zien je graag weer komen bij de controle van de onzichtbare beugel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jorna, C.C.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.