Waardering over Kaya, A., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Rotterdam Noord - Rotterdam op 6 februari 2013

Na mijn behandeling in oktober ben ik 10 dagen geleden weer bij tandarts Kaya geweest, en wederom heel tevreden. Ontstekingen in mijn mond zijn weg dus de 2 kiezen achterin konden voorbereid worden voor de kronen, eerst is mijn gebit gereinigd door de mondhygienste, deze is erg goed en werkt nauwkeurig, echt aan te raden, 1 gaatje moest gevuld worden. Vandaag terug geweest voor de definitieve kronen. Tandarts Kaya werkt heel precies, hij is echt kundig! Mijn mond is nu in orde, en ik ga vanaf nu om de drie maanden om mijn gebit te laten reinigen, dmv zoutstralen. Had ik deze tandarts maar eerder gekend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kaya, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.