Waardering over Kellermann Slotemaker, C.J., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk C.J. Kellermann Slotemaker - Muiden op 6 februari 2013

Nog niet eerder een tandarts meegemaakt die zo betrokken, duidelijk, eerlijk en terzake kundig is. Met zijn vrouw vormt hij een geweldig team. Hij heeft me duidelijk gemaakt dat een gezond gebit samenwerking vereist en ik niet achterover kon leunen, maar mijn deel met de tandenstoker moest doen. Ik heb nu geen ontstoken of bloedend tandvlees meer, en dat is heerlijk. Ook zijn alle amalgaam vullingen vervangen door witte, wat een prettiger gezicht is en gezondheidsvoordelen heeft. Heb de overstap gemaakt, nadat ik het gevoel had dat het mijn vorige tandarts meer om de omzet dan om het resultaat te doen was. Deze mensen verdienen een pluim! Bij deze!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kellermann Slotemaker, C.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.