Waardering over Keppel, P., Tandartsenpraktijk De Kliniek voor Tandheelkunde - Utrecht op 21 november 2017

9.7

Een tandarts die weet wat klantgerichtheid betekent en goed in staat is af te stemmen op de individuele cliënt. Dhr. Keppel is uiterst vriendelijk, straalt rust uit en komt vakbekwaam en professioneel over. Daarnaast waardeer ik het eerlijke advies; ik heb het gevoel dat er niet zonder onderbouwing over wordt gegaan tot bepaalde handelingen (ter illustratie: is het per se nodig een bezoek te brengen aan de mondhygiëniste, of kan dat ook een keer overgeslagen worden). Indien handelingen wel geadviseerd worden, betrekt hij de cliënt in de overwegingen (shared decision making): behandelaarschap anno 2017.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Keppel, P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.