Tandarts Keppel, P.

Tandarts

Er zijn 215 waarderingen Waarderen

Waardering over Keppel, P., Tandartsenpraktijk De Kliniek voor Tandheelkunde - Utrecht op 26 juli 2018

Vorig jaar ging ik op zoek naar een nieuwe tandarts. Ik was al zeker 4 jaar niet geweest. Niet heel verstandig. Via Zorgkaart de beste tandarts van Utrecht gevonden, namelijk dhr. Keppel. De schade was groot toen ik voor het eerst kwam, 4 gaatjes een wortelkanaalbehandeling. Vervolgens een verstandskies laten trekken en een kroon laten zetten op de kies waar ook de wortelkanaalbehandeling had plaatsgevonden. Tevens veel tandsteen dus ook 2x naar mondhygieniste. Nu, een jaar later, is mijn gebit weer helemaal in orde. Bij geen enkel bezoek heb ik pijn gehad, terwijl ik echt een hekel heb aan naar de tandarts gaan. Dhr. Keppel legt alles duidelijk is en is erg vriendelijk. Tevens goed in zijn vak en secuur. Het enige wat eigenlijk tegenviel zijn de hoge kosten, maar die zou ik bij elke tandarts hebben gemaakt. Ik kan dhr. Keppel en collega's van harte aanbevelen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Keppel, P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.