Waardering over Khoynezhad, N., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Khoynezhad - Almelo op 15 oktober 2017

1.0

Dit is een onprofessionele tandarts die mijn kies kapot heeft gemaakt. Ze is zonder overleg begonnen aan een wortelkanaalbehandeling. Ze heeft tijdens het boren zoveel kracht gezet waarbij ze met haar andere hand op mijn hoofd duwde, dat ze de wortel kapot geboord heeft. Ik heb zowel tijdens de behandeling als na die tijd enorm veel pijn gehad. Ik heb de kies moeten laten verwijderen door de kaakchirurg, op advies van een andere tandarts.  Daarnaast ben ik voor de behandeling niet geïnformeerd over de kosten. De offerte kreeg ik pas 4 dagen later, nadat ik er meermaals, zowel voor de behandeling als erna, om gevraagd had. Uit de offerte bleek dat ze teveel tijd gerekend had. Als klap op de vuurpijl heeft haar man, die de administratie  doet mij bedreigt, toen ik haar wilde aanspreken op al deze zaken. Tenslotte maakte ze ook nog ruzie, tijdens mijn behandeling, met haar stagiaire. Kortom mijn ervaring is dat deze tandarts erg onprofessioneel te werk gaat en daardoor mij een hoop ellende bezorgt heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Khoynezhad, N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.