Waardering over Kianzad, H., Tandartsenpraktijk Fraai Tandartsen - Rotterdam op 14 november 2019

2.3
  • Gebitsaandoeningen

Deze tandarts neemt je niet serieus. Bij het maken van mijn afspraak gaf ik aan dat ik graag bij tandarts S. Peulen mijn afspraak wilde, omdat ik geen prettige ervaring had met B. Kianzad. Dat was geen probleem. Bij aankomst bleek ik mijn controle tóch bij Kianzad te hebben. Toen ik dat aan gaf ik het de vorige keer niet prettig vond en vertelde dat ik het prettig vond als hij vertelde wat hij deed tijdens mijn controle begon hij op een heel kleinerende toon alles te vertellen. 'Nou mevrouw, dan mag je nu je mondje open doen en dan ga ik met een spiegeltje naar je tandjes kijken'. Vervolgens zag ik thuis op de factuur dat er geld was gerekend voor deze 'voorlichting'. Ik heb mij direct uitgeschreven. Ook vertelde hij tijdens de controle dat ik een dure operatie aan mijn tandvlees nodig had, die kon hij zelf verrichten. Ik voelde mij er niet prettig bij .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kianzad, H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.