Tandarts Kirkilis, D.

Tandarts

Er zijn 9 waarderingen Waarderen

Waardering over Kirkilis, D., Tandartsenpraktijk Tandheelkundig Centrum Kethel - Schiedam op 4 april 2015

Overige aandoeningen

Let op als je naar de mondhygieniste moet. Ze berekenen een half uur terwijl de behandeling bij mij maar 15 min. heeft  geduurd. Na een klacht en discussie met de tandarts werd ik niet geloofd en bleef hij achter zijn mondhygieniste staan. Ik werd  gewoon voor leugenaar uitgemaakt. Dus neem de tijd op als je naar de mondhygieniste  moet.

Reactie van/namens Kirkilis, D.

Geachte heer,

Het is spijtig om te vernemen dat u bent overgegaan tot het plaatsen van een negatieve review zelfs na ons naar mijn idee constructieve gesprek. Ik heb u gevraagd of u heel zeker wist of het 15 minuten in plaats van 30 minuten waren. U wist dit zeker hoewel u toegaf de tijd niet te hebben bijgehouden. U gaf aan dat uw vorige tandarts de laatste keer ook 15 minuten nodig had en vroeg zich af waarom het nu 30 minuten moesten zijn. Zowel mijn mondhygiëniste als ik vonden dat uw gebit een uitgebreide reiniging van 30 minuten kon gebruiken, u heeft hiermee ingestemd tijdens de eerste kennismaking en controle. Bij een volgende controle kan blijken dat een kortere behandeling op dat moment ook toereikend is. Mijn mondhygiëniste en ik hebben van deze casus geleerd dat wij de patiënt nog duidelijker moeten wijzen op de stoeltijd die gebruikt is tijdens een gebitsreiniging. Dit om discussies en wantrouwen achteraf te voorkomen en de goede behandelrelatie en vertrouwen te behouden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kirkilis, D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.