Tandarts Kirkilis, D.

Tandarts

Er zijn 9 waarderingen Waarderen

Waardering over Kirkilis, D., Tandartsenpraktijk Tandheelkundig Centrum Kethel - Schiedam op 21 maart 2015

Wauw! Zo kan het dus ook. Voor het eerst in mijn leven overgestapt van tandarts, er gaat letterlijk een nieuwe wereld voor mij open. Kirkilis is eerlijk, open en oprecht. Hij heeft letterlijk zijn hart op zijn tong liggen en zet zijn cliënten en hun gebit op de eerste plaats. Zelf kan ik na jaren weer trots in de spiegel lachen. Een vakman die, en hier quote ik, "iedereen gewoon een mooi gebit gunt" en zijn beloftes nakomt. Thanks voor de mooie facings! (Waarom geen 10 denkt u nu misschien. Heel simpel, iedereen kan altijd verbeteren. Zo blijft het een uitdaging om naar een hoger cijfer te streven.)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kirkilis, D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.