Waardering over Klaassen, B.J., Tandartsenpraktijk Dental Care Utrecht - Utrecht op 18 juni 2012

9.8

Ik voel me hier altijd op mijn gemak en alles word altijd goed met je doorgenomen. De praktijk ziet er modern en netjes uit.het is er opgeruimd en aan de balie wordt men snel en deskundig geholpen.Ik heb het idee dat alle medewerkers deskundig werken al heb ik ze nog niet allemaal gehad maar de mondhyginiste doen hun werk goed zelf heb ik tandarts Klaassen en dat bevalt zeer goed.Maar van familie en andere vrienden hoor ik dat de andere tandartsen ook goed zijn.Een klein nadeel is dat het er vaak druk is een afspraak ligt nog al eens wat ver uit elkaar.Maar voor spoed is er altijd een gaatje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Klaassen, B.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.