Waardering over Klerk, A., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk A. Klerk - Nieuwerkerk aan den IJssel op 7 november 2013

9.3

Al sinds mijn jeugd de tandarts van vrijwel heel de familie. Toen we verhuisden naar Zeeland even 'vreemdgegaan'. Dan weet je weer wat een goede tandarts is. Sinds kort ook mijn vriendin in de praktijk nadat zij onnodig wortelkanaalbehandelingen had gehad bij een vakgenoot. Vakidioot, en zeer capabele tandarts. Bovendien een aardige vent. Afspraken zijn niet altijd vlot te maken en hij liep (vroeger) nog wel eens uit. Verder is de praktijkruimte zonder opschmuck. Maar dat past ook bij hem eigenlijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Klerk, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.