Waardering over Klop, Y., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Klop - Gouda op 30 november 2012

3.5

Enorm bot personeel, totaal geen begrip voor bv angsten of persoonlijke situatie. Ben door heftige omstandigheden niet op halfjaarlijkse controle geweest, nu een stuk kies afgebroken waardoor zenuw bloot ligt en ontstoken raakt. Respons van assistente; "zo werkt het niet" en "hij komt om in het werk, hier houdt hij niet van" is mijn eigen schuld, ze gaan geen moeite doen voor mensen die niet op controle komen...(waarmee ze in principe zorg weigeren).  Op de vraag wanneer ik dan terecht kan..."kijken of dat voor kerst nog gaat lukken". Tandarts zelf communiceert ook amper, verteld niet wat hij gaat doen, onaangename sfeer. Net gebeld naar kliniek Glimlach en die hebben over een paar uurtjes meteen plek gemaakt voor mij! Super!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Klop, Y.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.