Tandarts Kockelbergh, K.M.A.

Tandarts

Er zijn 3 waarderingen Waarderen

Waardering over Kockelbergh, K.M.A., Tandartsenpraktijk Tandartsen Kockelbergh en Gibson - Emmeloord op 17 januari 2012

Katrien is een zeer ervaren enthousiaste en vakbekwame tandarts. Onze kinderen gaan ook graag naar haar toe, echt een feestje(!) voor ze. Mijn man zit bij de andere tandarts. Ik en de kinderen bij mevrouw. Altijd 100% tevreden. Onlangs had ik pijn. Ik kon dezelfde dag nog komen, na werktijd. Voelde me wel een beetje bezwaard maar was blij dat ik van de pijn af was, geweldige service. Zag op de website dat ze dit jaar ook nog goedkoper zijn dan vorig jaar, Katrien nogmaals bedankt !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kockelbergh, K.M.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.