Tandarts Kockelbergh, K.M.A.

Tandarts

Er zijn 3 waarderingen Waarderen

Waardering over Kockelbergh, K.M.A., Tandartsenpraktijk Tandartsen Kockelbergh en Gibson - Emmeloord op 4 juli 2012

Net als bij tandarts Gibson vallen bij haar de vullingen die zij plaatst er binnen een week uit. Ze maakt gebruik van een soort glas-vulling en weigert de iets ouder witte-vulling te gebruiken. Bij vraag of ze een betere vulling wilde gebruiken stelde ze zelfs een ZILVEREN vulling voor!! Jeetje er zijn ook andere mogelijkheden, dat weet ik als leek zelfs. Ik heb een keer een afspraak gehad voor een wortelkanaalbehandeling. Wat op zich toch erg beangstigend is. Een dag voor de geplande behandeling werd ik door de assistente opgebeld dat de afspraak gecanceld was. Ik moest naar een endo-dontoloog (wat is dat nu weer) zei de assistente. Ik had natuurlijk allerlei vragen.. Waarom? Wat is dat? En waar zit die? De assistente kon me weinig info geven. Waarom wist zij niet, wat een endo-dontoloog precies was wist ze ook niet. Heb alleen een telefoonnummer gehad. Ondertussen ben ik natuurlijk overgestapt op een andere tandarts

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kockelbergh, K.M.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.