Tandarts Koenraads, H.

Tandarts

Waardering over Koenraads, H., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Mondmedicentrum 's-Hertogenbosch - 's-Hertogenbosch op 9 september 2019

Ik heb afgelopen keer een slechte ervaring gehad. Ik hou meer van dat je een afspraak hebt met de tandarts zelf i.p.v. de assistenten. Ook werd mijn mond gereinigd terwijl dat niet nodig was. Ook weet ik dat er een begin van een gaatje was die ik in de gaten moest houden. De tandarts heeft daar niks over gezegd. Dus voelde me meer een geld gever dan echt een klant. Vandaar dat ik nu op zoek ga naar een andere tandarts.

Reactie van/namens Tandarts Koenraads, H. - 's-Hertogenbosch

Wat vervelend dat de laatste behandeling niet naar wens is verlopen. Bij Mondmedicentrum Den Bosch behandel ik met een team van assistentes. Wij denken zo onze patiënt het beste van de noodzakelijke zorg te kunnen voorzien. Hierdoor heb je inderdaad een afspraak bij ons en niet alleen bij mij.

Behandelkeuzes maken we echter uitsluitend vanuit onze visie op kwaliteit mondzorg. Mocht je jouw vertrekkeuze heroverwegen, dan zullen we extra aandacht besteden aan onze communicatie m.b.t. waarom we doen wat we doen. Mocht je definitief vertrekken naar een andere tandarts dan wens ik je het beste.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Koenraads, H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.