Tandarts Koenraadt-van Aart, M.Th.A.

Tandarts

Geslacht
Vrouw
Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Koenraadt-van Aart, M.Th.A., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Apollonia - Kruisland op 6 februari 2017

Omdat ik destijds in Roosendaal woonde moest ik op zoek naar een tandarts. Mirjam nam destijds nog patienten aan. Zelf was ik doodsbang voor de tandarts door mijn vorige tandarts. Maar Mirjam en haar team wist mij altijd gerust te stellen en verdoofde mij meestal daarom. Zelfs dat ditmeestal geen pijn. Later ben ik vanuit Twente (2,25 uur enkele reis) en weer later vanuit Wezep (1,5 uur enkele reis); jarenlang bij Mirjam gebleven. Om enig indruk te geven van mijn angst destijds. Zij plande mij daarom op vrijdag als laatste en deed, indien mogelijk, direct de behandeling. Om eerlijk te zijn ik kan geen negatieve dingen opnoemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Koenraadt-van Aart, M.Th.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.