Waardering over Koningsbruggen, A.P.R.M. van, Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Loon op Zand - Loon op Zand op 28 februari 2012

8.7

Vandaag weer langs geweest. Ik ben niet zo'n dappere wat tand behandelingen betreft. Zonder verdoving laten doen. Je voelt het en soms wel wat pijn. Maar dit is vakkundig werk. Ik heb geen spijt om het zonder vedoving te laten doen. De praktijk zit er schoon uit en is opgefrist. Wel ietwat saai, zeker als je in de stoel ligt. Ik zou er een TV aan het plafond hangen. Zeker in deze tijd, kost dat niks. Ik ben toch altijd zenuwachtig voor ik ga, geef ik toe. Maar bij deze mensen komt het goed! Bedankt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Koningsbruggen, A.P.R.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.