Waardering over Koppen, P.P.C.C.J. van, Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Van Koppen - Loosdrecht op 14 juni 2012

Top Tandarts! Na een paar jaar bij een andere tandarts te hebben gelopen ben ik gelukkig weer terug bij Tandarts van Koppen! Wat een verademing. Mooie schone en moderne praktijk en apparatuur, super vriendelijk en deskundig medewerkers. Altijd even vriendelijk en behulpzaam, nemen echt de tijd voor de behandeling. Wachttijden zijn niet lang, kan altijd vrij snel terecht en zeker in geval van spoed. Praktijk is makkelijk te bereiken en heeft goede parkeergelegenheid. Al met al een zeer goede praktijk waar zelfs ik met mijn redelijke tandarts-angst toch met een goed gevoel naar binnen ga en naar buiten kom.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Koppen, P.P.C.C.J. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.