Waardering over Kraan, H.M.G.A.B., Tandartsenpraktijk Kraan Tandheelkunde, locatie Willemstraat - Sneek op 31 december 2017

4.2

In sept. jl een tweevlaksvulling betaald ter reparatie van een brug in de praktijk van de heer Kraan door een van zijn tandartsen. Begin november was de vulling er al uit en begin december is de vulling herplaatst door een andere tandarts in dezelfde praktijk waarvoor een nieuwe rekening verscheen. Deze vulling hield echter 3 dagen en een nieuwe afspraak werd gemaakt. Ik verzocht de heer Kraan de reparatie zelf ter hand te nemen. Ik legde het probleem voor aan de heer Kraan tijdens mijn bezoek en toen hij vernam dat er een tijdelijke brug (2 weken onderweg door een andere en goedkopere tandarts) op de voortanden zat ontplofte hij en meldde dat hij niet met twee verschillende tandartsen in een mond wenste te werken en verzocht mij te vertrekken. Ik ben niet eens in de stoel geweest! De tweede rekening verzocht ik hem te crediteren. Over de eerste rekening van 86,- Euro werd niet gesproken of voor zijn tekortkoming een creditnota aangeboden. Toen ik de Hr. kraan schriftelijk verzocht om restitutie van eerste onjuist aangebrachte vulling ten bedrage van E 86,- en meldde dat ik bij de overkoepelende tandarts organisatie KNMT en ANT verzocht had of een tandarts een client mag weigeren die bij twee verschillende tandartsen reparaties laat uitvoeren, maakte hij excuses en gaf aan het bedrag te restitueren!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kraan, H.M.G.A.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.