Waardering over Krans, J.J., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Noorderplantsoen - Groningen op 7 juni 2011

2.7

Moest voor noodbehandeling naar deze tandarts. Zeer onaardige receptioniste, verkeerd voorgelicht over te betalen bedrag ("kon oplopen tot 200,- en moest contant afgerekend, maar het werd 238), heb veel pijn geleden omdat het slecht verdoofd was (en ik weet ook hoe het wél kan), was duidelijk dat ik veel pijn had maar tandarts deed er niets aan ondanks mijn protesten (ik kon echter niet praten omdat ik zo'n plastic ding in m'n mond had), terwijl ik pijn lag te lijden kwamen er steeds vragen van andere tandartsen en assistenten doorheen waardoor het allemaal veel langer duurde dan nodig (1,5 uur! voor een wortelkanaalbehandeling). Zeer onprettige ervaring, en hoop er nooit meer terecht te komen!!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Krans, J.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.