Waardering over Kroese, F.C.J.M., Centrum voor bijzondere tandheelkunde Centrum Bijzondere Tandheelkunde Midden-Brabant - Ulvenhout op 11 juni 2015

• Gebitsaandoeningen

Vorig jaar zijn bij mijn zoontje van destijds 3,5 jaar alle 8 zijn kiezen onder narcose gevuld. Na een traumatische ervaring bij mijn eigen tandarts is hij hier naar alle tevredenheid goed en snel geholpen. Door de prettige nacontroles wordt hij over zijn angst heen geholpen. Helaas moet nu alsnog 1 kies getrokken worden maar ook nu konden we direct terecht en worden we weer snel en op een prettige manier geholpen. Ik raad iedereen met kleine kinderen die een trauma voor de tandarts hebben zeker deze tandarts aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kroese, F.C.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.