Waardering over Kruitbosch, D.P., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Heeredwinger - Groningen op 1 mei 2019

9.8

Uitsteken geholpen, het was buiten werktijden, we waren aan de late kant, de arts en assistente waren toch heel vriendelijk, en hebben hun werk uitstekend gedaan.Ik had een behoorlijke kiespijn. Er bleek verschillende wortelkanalen zijn ontstoken, de heer D.P Kruitbosch heeft deze behandelt en een nood vulling geplaatst, en de rest laat hij zo als gebruikelijk aan zijn collega over, maar die vertrouw ik het niet toe, de best fijn aardige tandarts maakt te veel fouten, en luister niet goed naar wat de patiënte zegt, jammer wij zijn er al ruim dertig jaar klant, hebben zijn beste tijd mee gemaakt.Wij hopen dat de heer D.P Kruitbosch nog een plaatsje voor ons heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kruitbosch, D.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.