Waardering over Kwakkernaat, M., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Rutgers en Kwakkernaat - Nijmegen op 27 juni 2017

6.3
  • Gebitsaandoeningen

Ik heb tandarts M. Kwakkernaat helaas niet zo'n hoge score kunnen geven, ondanks dat ze wel heel erg deskundig en zelfs te cekuur en te perfectionistisch is, omdat ik haar absoluut niet prettig in de omgang vind! Ik vind haar streng overkomen en niet vriendelijk, niet sympathiek en niet aardig! Ze weet bijvoorbeeld dat ik een stijve linkerkaak heb van een aangezichtsverlamming aldaar van de ziekte van Lyme, maar ze laat mij rustig te lang met mijn mond wagenwijd open liggen! Ze moet en zal alle tandsteen weg hebben in een keer en heeft gewoon en blijkbaar totaal niet in de gaten dat ik omkom van de pijn omdat mijn linkerkaak pijn gaat doen van zo lang open staan! Een teken geven dat ik pijn heb om even te stoppen negeert ze ook helaas! Ik vind dat ze alleen maar bezig is met haar manier van behandelen van mijn gebit maar mij totaal negeert als mens met gevoelens! Het lijkt wel of ik een nummer ben met tanden en dat mijn tanden de enige zijn wat ze belangrijk vindt, tot het obessieve aan lijkt wel!Ook qua financiën vind ik haar en deze tandarts praktijk obsessief lijkt het wel! Ik moet direct na het consult en ter plekke aan mijn betalingsverplichting voldoen! Dit kan niet op rekening en zelfs ook niet via de VGZ betaald worden! Ik heb een bijstands uitkering en kan nooit een tandarts rekening ineens en meteen betalen, en daar houdt deze tandarts blijkbaar en helaas geen rekening mee!Nee, ik moet zsm een andere en fijnere, sympathieke/aardige en menselijke tandarts nemen/vinden (en waar de rekeningen via de VGZ worden verrekend en afgehandeld), en kom dus ook niet meer bij tandarts M. Kwakkernaat terug!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kwakkernaat, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.