Tandarts Laar-Dekkers, M.F.P.J. van de

Tandarts

Waardering over Laar-Dekkers, M.F.P.J. van de, Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Dollekamp - Helmond op 4 december 2012

Een paar weken geleden heb ik, op aanraden van een vriendin, een afspraak gemaakt bij tandarts van de Laar. Ik was al een jaar of 6 niet meer geweest, omdat ik zo angstig was. Bij de eerste afspraak werd ik zeer vriendelijk ontvangen. De tandarts en assistente hadden alle tijd om naar mijn verhaal te luisteren. Een week later moest ik terug voor het vullen van een gaatje. Hier zag ik erg tegenop, maar ze legde alles erg goed uit en verdoofde ook erg goed. Ik kan voor het eerst in mijn leven zeggen dat ik pijnloos behandeld ben bij de tandarts. Al met al kan ik dus zeggen dat tandarts van de Laar een zeer vriendelijke en kundige tandarts is die ik iedereen zou aanbevelen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laar-Dekkers, M.F.P.J. van de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.