Waardering over Lardenoije, S.J.F.C., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Lardenoije - Haarlem op 12 januari 2021

• Gebitsaandoeningen

De reden waarom ik zo tevreden ben is dat de tandarts duidelijk is en zeer vriendelijk. Ik kom er daarom ook al jaren zeker ook omdat de behandelingen die ik er heb gehad zeer vakkundig worden uitgevoerd. Zo heb ik in 2005 een viertal vullingen laten vervangen die nog steeds uitstekend zijn en daarnaast heb ik ook nog een paar anderen die meer dan 10 jaar oud zijn. Door haar goede advies uit te voeren om dagelijks te stokeren en verder goed dagelijks te poetsen heb ik eigenlijk al jaren geen problemen. Verder heb ik bij haar ook een wortelkanaalbehandeling gehad die zeer goed ging zonder pijnklachten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lardenoije, S.J.F.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.