Waardering over Leeuwen, F.W. van, Tandartsenpraktijk Van Leeuwen Tandartsen - Centrum voor Mondzorg en Implantologie Leiden - Leiden op 24 februari 2014

Na enkele Leidse tandartsen versleten te hebben uiteindelijk bij Fred van Leeuwen terecht gekomen. Na een korte en zakelijke intake vorige week voor een eerste behandeling langs geweest. Ik moet zeggen, echt een trouvaille! Zeer vakbekwame tandarts met state of the art instrumenten en apparatuur. Ik kreeg absoluut het gevoel dat ik in de stoel lag bij iemand die het resultaat net zo belangrijk vond als ik, kom daar nog eens om. Ik kreeg keurig ter zake doende uitleg over de behandeling en er werd goed de tijd genomen om hoge kwaliteit af te leveren, deze tandarts gaat niet voor een 6 maar voor een 9 en zo hoort het. Daar heb ik af en toe best een halfuurtje uitloop voor over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Leeuwen, F.W. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.