Tandarts Levels, G.P.C.

Tandarts

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Levels, G.P.C., Tandartsenpraktijk Capastan - Hellevoetsluis op 6 januari 2018

Ik had gebeld en met de vraag voor secondeopinie voor mijn kies, en ze maakte tijd, ik werd goed geholpen ook omdat mijn eigen tandarts al 2x deze kies had gedaan? en ik zelfs tussendoor naar ziekenhuis was geweest voor de pijn tijdens de feestdagen, maar ok deze man boorde me kies open en ging voorzichtig te werk ook legde hij alles uit en liet ook zien met camera op scherm, ook deed hij mijn oude vulling aan zijkant  vernieuwen en ook gelijk mijn andere kies die erachter zat nw vulling in.En alles zag er mooi en perfect uit terwijl mijn oude tandarts zei dan halen hem eruit , ben blij dat ik bij deze tandarts ben geweest, en ook bij hem kon aanmelden.Dit geeft burger weer moed naar de tandarts te gaan en geen pijn te lijden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Levels, G.P.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.