Tandarts Levie, M.

Tandarts

Er zijn 37 waarderingen Waarderen

Waardering over Levie, M., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Martin Levie - Haarlem op 21 januari 2020

Gebitsaandoeningen

M. Levi is niet mijn vaste tandarts: Hij had dienst tijdens de feestdagen van 2018, en ik kwam bij hem met enorme pijn na het plaatsten van een implantaat een aantal dagen daarvoor. Hij was vriendelijk, maar zei al meteen dat hij geen verstand van implantaten had. Ik vind het vreemd dat een noodtandarts geen verstand van implantaten heeft, want een pijnklacht kan toch door een implantaat veroorzaakt worden?! Hij gaf een doosje hele sterke vitamine C mee als extra hulp tegen de pijn . Het was dat ik al een antibiotica kuur in huis had voor het geval dat, en hij op mijn vraag of ik die dan zou gaan slikken ietwat twijfelend zei dat ik dat dan maar moest doen, dat de pijn uiteindelijk is verdwenen. Het bleek achteraf een nabloeding te zijn geweest. En antibiotica was de juiste remedie. Mijn beoordeling is gebaseerd op het feit dat ik door de tandarts niet geholpen ben met mijn pijnklacht met betrekking tot een implantaat. Zijn verdere kundigheid kan ik niet beoordelen.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Martin Levie - Haarlem

Geachte mevrouw of meneer, ten eerste u kunt mij niet kwalijk nemen dat ik niet alles weet over implantaten.. Trouwens deze reactie heeft wel ruim een jaar moeten duren ( ik vraag mij af waarom) en dat van die nabloeding ( dat zou ik gezien hebben ) heeft een onbetrouwbaar karakter. Ik mocht van u ook geen röntgenfoto nemen om te kijken wat er aan de hand was en u was al bezig met antibiotica. Ik heb ook uitgezocht dat dergelijke pijnklachten niet in de normale dienst thuis horen, maar dat (tandarts ) implantologen hun eigen waarneming regelen zodat dit soort problemen zich niet meer zouden kunnen voor doen.
. .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Levie, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.