Tandarts Levie, M.

Tandarts

Er zijn 37 waarderingen Waarderen

Waardering over Levie, M., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Martin Levie - Haarlem op 9 oktober 2019

Na 2 jaar niet bij de tandarts te zijn geweest door angst na een reactie op een verdoving met articaïne (bij vorige tandarts) ben ik voor mezelf en mijn gezin op zoek gegaan naar een andere tandarts. Centraal stond bij mijn zoektocht dat er geen verdovingingen worden gebruikt met articaïne en er geen gebruik gemaakt wordt van fluoride (een tandarts die zelf begrijpt dat deze stoffen niet goed zijn voor de gezondheid). We konden snel terecht voor een eerste controle afspraak, ik zelf had een gaatje en hiervoor was het noodzakelijk een vervolgafspraak te maken. Ik vond het best spannend omdat ik bij de vorige tandarts een opgezwollen mond en gehemelte kreeg na de behandeling, dit heb ik ook gemeld. Achteraf viel de behandeling reuze mee, de tandarts werkte efficiënt, was geduldig en erg aardig. Ook heb ik geen last van napijn gehad dus ik ben super tevreden!

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Martin Levie - Haarlem

Bedankt voor deze beoordeling

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Levie, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.