Waardering over Limburg, M.W.P., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Kennemerland, locatie Bomenbuurt - Haarlem op 18 september 2015

2.5
  • Gebitsaandoeningen

Zeer onaardig personeel, met name de meisjes die al kauwgom kauwend je te woord staan. Spullen lijken niet steriel, werkdesk assistente staat gewoon pal naast het materiaal. Tandarts zelf deed niets om mijn zoon gerust te stellen met als gevolg dat hij met angst is vertrokken, terwijl hij zonder binnenkwam. Zelf een erg pijnlijke ervaring omdat de verdoving niet voldoende was. Er werd telkens iets bij gegeven, maar zeker niet van harte. Als de tandarts het zo enorm vervelend vind om mensen te helpen had hij misschien beter iets anders kunnen gaan doen. Wij zijn overgestapt.

Bent u of werkt u voor Limburg, M.W.P.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.