Waardering over Lowartz, D., Tandartsenpraktijk Tandarts en Specialisten Centrum Blaak - Rotterdam op 25 januari 2018

Hij heeft mij van mijn angst bij de tandarts af geholpen een paar jaar geleden, jammer dat hij nu al een tijdje weg is bij onze tandartsen praktijk maar ik ben hem nog steeds enorm dankbaar.Voordat ik bij hem kwam was mijn angst zo groot dat ik niet eens durfde te bellen om een afspraak te maken, als ik dan uit eindelijk een afspraak had was ik een paar weken lang tot aan de afspraak heel erg zenuwachtig en hoe dichterbij de afspraak kwam hoe banger ik werd. Ik heb zitten huilen in de behandelkamer toen het eindelijk zo ver was.Hij heeft me zo goed geholpen dat ik nu ook bij zijn vervangende tandarts ook geen angst meer heb.Dirk, als je dit leest, je bent mijn held!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lowartz, D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.