Waardering over Lugt, C.M.C. van der, Tandartsenpraktijk Tandheelkundige kliniek Haaglanden - Den Haag op 4 december 2019

• Gebitsaandoeningen

Via een verwijzing van mijn eigen tandarts, die mij met mijn probleemgebit niet kon helpen, kon ik terecht bij tandarts van der Lugt. Na een uitgebreid onderzoek te hebben gedaan, zowel tandtechnisch als esthetisch, heeft zij een gedetailleerd behandelplan opgesteld. Op korte termijn heb ik een paar marathon behandelingen gehad, waarbij tandarts van der Lugt zeer zorgvuldig en super netjes - en goed! - werk afleverde. Waar ik voorheen regelmatig terug moest voor reparaties, loop ik nu al een paar maanden met een mond vol strakke (gerepareerde) tanden, waarvan tot nu alles nog is zoals zij het gemaakt / gereconstrueerd heeft. Alle lof voor de betrokkenheid van deze tandarts, haar zorgvuldige luisteren naar wensen en problemen, haar doortastendheid, haar kundige, zorgvuldige en constructieve werkwijze. Echt top!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lugt, C.M.C. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.