Tandarts Mahani, M.

Tandarts

Waardering over Mahani, M., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Mariahoeve - Den Haag op 13 mei 2020

Gebitsaandoeningen

Dit is de meest sympathieke, beleefde, voorkomende, beschaafde tandarts die ik heb mogen ervaren als behandelaar. (en dat zijn er toch zeker ruim tien geweest in een lang leven) Hij is ontzettend rustig, legt alles van te voren uit, overlegt zijn behandeling met je en vraagt telkens of je oké bent. Wat een verschil met vroeger toen je als willoos slachtoffer zwijgend onderworpen werd aan tal van pijnlijke en lawaaierige, eindeloze acties die je niet helemaal kon volgen. Hij komt kundig en vertrouwenwekkend over; omdat ik niet echt iets ernstigs mankeer kan ik daar verder niet over oordelen. Ook het overige personeel en de assistente zijn vriendelijk en bescheiden. Ondanks de -overigens perfect uitgevoerde - corona-maatregelen was het consult tot tevredenheid stemmend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mahani, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.