Waardering over Mannesse, L., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk L. Mannesse - Veghel op 5 mei 2017

• Gebitsaandoeningen

Afspraken verlopen zeer efficiënt en zelfs bij onvoorziene omstandigheden werd na een telefoontje een afspraak toch zonder kosten verzet.Er wordt ivm mijn reisafstand rekening gehouden met de mogelijkheid dat een kleine ingreep direct na de controle kan plaatsvinden. Uitstekende service! De behandelingen hebben ervoor gezorgd dat ik geen angst meer heb (na zeer negatieve ervaringen in het verleden waardoor ik jaren niet meer naar de tandarts durfde) .Er wordt zorgvuldig geluisterd, verteld wat er gebeurt en ook persoonlijke aandacht gegeven, zowel door de tandarts als zijn medewerkers.De tandarts is zeer kundig in het geven van verdovingen, wat de behandelingen zoals vullen, wortelkanaal- en kronen plaatsen zeer dragelijk maken. Verder een keurige, verzorgde praktijk die haar steentje bijdraagt aan het milieu. Niets dan lof, en ik neem al jaren de afstand (ruim 90 km) voor lief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mannesse, L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.