Tandarts Meijer, M.P.

Tandarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Meijer, M.P., Tandartsenpraktijk Lassus Tandartsen Olympisch Stadion - Amsterdam op 23 juli 2014

Zowel bij de heer M.P. Meijer als bij J.D.M. Baas heb ik het gevoel in zeer goede handen te zijn. Via een bekende ben ik 15 jaar geleden bij deze tandarts praktijk terecht gekomen. Intussen zijn al mijn amalgaamvullingen verwijderd en gaat het al beter met mijn algehele gezondheid. Ze hebben ook veel begrip voor mijn gevoeligheid. Ik zie er niet echt meer tegenop om naar de tandarts te gaan zelfs! Wat ik ook bijzonder prettig vind; is het normale menselijke contact. Daarom kan ik iedereen deze praktijk aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meijer, M.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.