Waardering over Memelink, R.M., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk 't Goirke - Tilburg op 29 november 2012

Ikzelf ben jaren bij een angst tandarts geweest omdat ik simpel weg niet paste in het 10 min. behandeling van de meeste tandartsen. Bij deze tandarts is het bijna een genot om daar te komen, verstand van zaken geen nonsense gewoon een man die liefde heeft voor zijn werken en zeker voor de zorg van de patienten. Tevens hebben mijn kinderen eindelijk vertrouwen in een team wat voor hun tanden zorgt zonder dat ze de hele praktijk afbreken. Duidelijke afspraken en goede offerte's en zeker niet te lui om even te bellen naar je zorgverzekering om te kijken hoe de dekking van je verzekering is. Ik kan hier nog uren verder mijn tandarts de lucht in prijzen over hoe ik te vreden ben. Ga zelf en laat je ook verrassen hoe het anders kan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Memelink, R.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.