Tandarts Menso, S.

Tandarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Menso, S., Tandartsenpraktijk Lassus Tandartsen Keizersgracht - Amsterdam op 22 november 2017

Gisteren wortelkanaalhandeling gehad. Alles perfect uitgelegd, goed verdoofd, uiterst precies uitgevoerd. Kortom een hele fijne ervaring van een ingreep waar ik vooraf tegen op keek. Ook nog eens een hele mooie locatie van de praktijk.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Lassus Tandartsen Keizersgracht - Amsterdam

Beste cliënt, hartelijk dank voor de goede review over uw behandeling bij Sander Menso in onze praktijk. Fijn dat alles ontspannen en prettig is verlopen. We zullen deze review uiteraard ook doorspelen aan Dr. Menso.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Menso, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.