Waardering over Meppelink, J., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Meppelink - Enschede op 30 mei 2011

9.7

Ons gezin heeft al 18 jaar tandarts Meppelink en wij zijn zeer tevreden. Hij is vriendelijk, correct, geïnteresseerd, legt dingen rustig uit en is overduidelijk vakbekwaam. Ook de beugel van mijn dochter prima gedaan met mooi resultaat. Het enige is dat de praktijk een beetje zit weggestopt bovenin en onder het dak van een verhoogd gewoon woonhuis (gedeeld met huisartsen en andere zorg). Maar er is een lift, airco, en het is er altijd netjes licht en schoon. Ook over de medewerksters niets dan lof. Was het maar overal zo fijn geregeld... Nee dit is geen afgesproken werk maar echt mijn (onze) mening.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meppelink, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.