Waardering over Minnaard, E.J., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Loon op Zand - Loon op Zand op 13 december 2019

Zeer positieve ervaring met de tandartspraktijk in het algemeen en met name met onze tandarts Heer Minnaard. Erg goed met kinderen, heel vriendelijk en altijd geïnteresseerd. Alles wat wordt besproken, wordt genoteerd en met de assistente overlegd. Daarover was ik aangenaam verrast in een telefoongesprek met de assistente; ik hoefde niets meer uit te leggen, zij was van alles op de hoogte. Ik ben meer dan tevreden over mijn cosmetische behandeling, waarbij mijn tanden zijn gebleekt en de tandarts mijn bovengebit heeft verfraaid met esthetische composiet. In slechts 2 weken tijd heb ik nu een prachtige glimlach en durf ik weer voluit te lachen op foto's. De composiet is niet van mijn oorspronkelijke gebit te onderscheiden, het ziet er heel natuurlijk uit. Een subtiel dus verschil met grote impact en dat zonder beugel! Meer dan tevreden dus; voor mij de beste reden om 2x per jaar vanaf Goirle naar Loon op Zand te rijden; ik stap niet over naar een tandarts in de buurt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Minnaard, E.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.