Waardering over Mirza, H.J.K., Tandartsenpraktijk MCU mondzorgcentrum Utrecht - Utrecht op 31 juli 2018

9.8

Samen met Hardi een plan opgestel en uitgevoerd tot in de perfecte puntjes. Je ziet de passie en liefde die die heeft voor ze vak en voor de persoon in zijn stoel. Ik die erg bang is heb met bijna plezier gelegen in de stoel van Hardi en dat omdat die heel goed weet geruststellen door wat die uitstraal. ( het komt allemaal goed ) En het eind resultaat is mooie dan verwacht. Hardi heeft mijn weer de stralen lach en zelfverzekerdheid gegeven. Het was een lange weg maar met Hardi zal ik het zo weer doen.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk MCU mondzorgcentrum Utrecht - Utrecht

Bedankt. Dit is wel een hele mooie recensie. Dhr Mirza zal dit zeker met enorm veel plezier lezen. Met vriendelijke groet, A. Bejaoui

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mirza, H.J.K.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.