Waardering over Mizbah, K., Ziekenhuis Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk - Winterswijk op 20 november 2020

9.1
  • Verstandskiezen trekken
  • Mondziekten en kaakchirurgie

Dit is mijn 2de verstandskies die ik liet trekken. De 1ste was bij een andere chirurg en echt een horror ervaring bij mij. Mijn verstandskies had er alleen gaatje in waardoor het voor de 1ste chirurg ook niet makkelijk werd. Maar nu ik op de 1ste ervaring terug kijk was de verdoving niet goed gegaan. Bij K. Mizbah was het compleet anders. Hij had er zoveel rust in. Hij legde alles heel duidelijk uit en luisterde naar mijn vorige ervaring en hield daar rekening mee. Hij heeft meerdere malen gezegd dat die goed zou controleren of ik echt niks meer voelde. En die belofte liep die ook na. Ook de behandeling ging met zoveel rust en de handelingen voelde ze secuur en precies. Ik had niet het gevoel dat m'n hele mond uit elkaar werd getrokken zoals de vorige keer. Ik was dus heel bang voor deze behandeling maar het viel me zo mee! Zo'n fijne behandeling. Ik liep met een glimlach het ziekenhuis uit. Bedankt K.Mizbah!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mizbah, K.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.