Tandarts Neshat, A.H.

Tandarts

Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Neshat, A.H., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk De Korte Vliet - Leiden op 21 april 2016

De tandarts Dhr Neshat is vriendelijk. Hij heeft mij nog nooit hoeven hbehandelen dus daarover geen oordeel. Wel over de preventiemedewerkster die in zijn praktijk werkt. Zij heeft mij bij 3 bezoeken fout geinformeerd en ik heb er schade door opgelopen. Eenmaal vertelde zei mij ergens in mijn mond intensiever te poesten. Hierna ontstond schade aan het tandvlees omdat dit niet het juiste advies was geweest. Toen ik hierna vroeg of het beter was dat ik een mondhygieniste bezocht zei ze dat dit niet hoefde, want wat de mondhygieniste deed kon zij zelf ook. Ik ben op eigen initiatief toch gegaan. Een wereld van verschil! Wat een grondige schoonmaak beurt daar.  Toen  ik een half jaar later tegen de tandarts vertelde dat ik naar de mondhygieniste ging prees hij mij voor mijn besluit. Ook heeft de preventiemedewerkster me gezegd dat mijn verstandskies er uit moest omdat deze ( ik ben 56) zou verschuiven. Op fotos echter niets van te zien. Een aangezien hij op een plek zit waar een kies is getrokken zou ik hem erg missen. Ik ben blij met deze gezonde kies wil hem niet kwijt. Hierna zag ze een fistel aan voor een tandvlees probleem. Het was echter een diepe ontsteking bij de wortelpunt. Bijna mijn kies verloren als ik niet toch zelf naar de tandarts zelf had gevraagd 2 weken later. Dat zou hebben betekent dat ik een brug van 4 elementen had moeten missen! Mijn halve mond kwijt door deze onachtzaamheid. Ik wil niet meer door haar worden behandeld. Hier reageerde ze erg chagrijnig op. Behandeling bij een endodontoloog heeft mijn kies op het nippertje gered!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Neshat, A.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.