Waardering over Noord-Hoogstins, J. van der, Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Rivierenbuurt - Groningen op 30 juli 2012

Judith is vriendelijk, verteld altijd wat ze gaat doen / aan het doen is. Ik wordt over het algemeen behoorlijk op het afgesproken tijdstip opgeroepen voor controle, vanochtend zelfs 10 minuten eerder dan de afspraak. Voor mij erg belangrijk aangezien ik over het algemeen veel langer onderweg ben en in de wachtkamer zit, dan dat ik daadwerkelijk in behandelstoel zit, wat natuurlijk mijn eigen verdienste is. Vak-inhoudelijk zou ik weinig over haar kunnen zeggen, gezien het feit dat ik nog nooit een noemenswaardige behandeling heb moeten ondergaan. De behandelkamer ziet er altijd schoon en hygiënisch uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noord-Hoogstins, J. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.