Waardering over Noorman, A., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk A. Noorman - Soest op 27 juli 2012

8.7

na al enige tijd niet bij de tandarts geweest te zijn , en ik een afgebroken hoek tand hadt , tandarts Noorman gebeld , deze heeft met mij een afspraak gemaakt op dindsdag , werdt netjes onvangen en er werdt gekeken wat er aan mijn gebit gebeuren moest , foto gemaakt en hier netjes uitleg over gekregen , hoek tand en een kies moesten gebeuren , bij het maken van de afspraak kon dit woensdag of donderdag al gebeuren , donderdag maar doen , ben al die jaren bange geweest voor een tandarts , nu met verdoving 2 wortelkanaal behandelingen gehadt zonder enige pijn , ook werdt mij steeds verteld wat hij ging doen , en viel mij dus echt super mee wil deze tandarts dus ook zeker bedanken en raad hem ook zeker aan , netjes , vertrouwd , rustig en netjes werk

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorman, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.